عضویت   لغو عضویت
افراد آنلاین : 1
امروز : 30
دیروز : 27
بازدید کل : 7850
آموزش يونيتي به همراه نرم افزار
Unity Professional نرم افزاري جامع است كه مي توان از آن براي ساخت بازي هاي ويديويي سه بعدي و محتواهاي ديگري مانند پروژه هاي معماري يا انيميشن هاي Real-Time سه بعدي، استفاده نمود. Unity يكي از جديدترين و قدرتمند ترين نرم افزارهاي ساخت بازي مي باشد.
قابليت هاي نرم افزار Unity 3D Pro :
  • ويرايشگر قدرتمند، انعطاف پذير و با قابليت اجراي دستورات كاربر بصورت ويژوال
  • ابزارهاي مورد نياز جهت كار گروهي، قابليت ايمپورت مستقيم فايل هاي نرم افزارهايي مثل Max, Maya, XSI و آپديت ذخاير در حين اجراي نرم افزار و ساخت بازي
  • استفاده از آخرين تكنولوژي هاي گرافيكي، سرعت رندر بالا، استفاده از تمامي قابليت هاي DirectX و OpenGL
  • تهيه خروجي اجرايي Exe با چند كليك
  • تهيه خروجي تحت وب، تحت كنسول، تحت آيفون و براي مكينتاش
  • استفاده از جديدترين تكنيك هاي نور پردازي و پشتيباني از سايه هاي ديناميك
  • استفاده از جديدترين شيدرهاي گرافيكي، كتابخانه كاملي از شيدرهاي قابل استفاده، توانايي كاربر در نوشتن شيدرهاي جديد
  • موتور Terrain داخلي، جهت ساخت عوارض زمين، محيط هاي وسيع Outdoor و كوه و تپه و امكانات تكسچر گذاري و رنگ آميزي و چينش اتوماتيك اشيا در محيط
  • پشتيباني از پروتكل هاي شبكه
  • پشتيباني كامل از موتور فيزيك Physx محصول nVidia
  • پشتيباني از زبانهاي C# و جاوا اسكريپت java script و boo
  • و ...
  • سرفصل هاي آموزش Unity5 3D :

    1- مقدمه     2- كليات Unity

    3- بررسي فايلها با پسوند7ZIP

    4- تنظيمات اوليه برنامه

    5- بارگذاري پروژه در Unity

    6- ايجاد Player Controler

    7- تعيين ساختار بازي

    8- بررسي Asset ها در Unity

    9- Import كردن فايلها در Unity

    10- استفاده از انيميشن در Unity

    11- استفاده از صدا ها در Unity

    12- استفاده از 3dsmax در Unity

    13- Export كردن فايل هاي FTX

    14- Export كردن Asset ها در Unity

    15- بهينه سازي Collider ها

    16- بهينه سازي Prefabe ها

    17- ساخت يك MeshCollider  شخصي سازي شده

    18- بهبود بخشيدن به توسعه بازي با Collider ها

    19- بررسي Physic Materials

    20- اضافه كردن صدا ها به بازي

    21- بررسي واكنش اشيا نسبت به نور

    22- قابليت هاي Standerd Shader

    23- بهبود دادن به سطح فلزات 

    24- ايجاد يك حالت نرمال ازMap

    25- وارد كردن انيميشن ها از سورس هاي مختلف

    26- دسترسي به انيميشن هاي مختلف

    27- كنترل حركات انيميشن

    28-جانبخشي به بازي بوسيله Script

    29- بررسي ابزارهاي انيميشني Unity

    30-ايجاد تغييرات در Object  ها

    31- تست شيوه هاي جديد در انيميشن

    32-بررسي Level Desgin 

    33- استفاده از ابزارهاي ديگرLevel Desgin

    34- راهنمايي شدن بازيكن توسط Level Desgin

    35- طراحي فضاي باز درUnity

    36- رنگ كردن Material ها

    37- اضافه كردن جزييات با استفاده ازAsset ها

    38- تغييرات نور و رنگ درUnity

    39- ابزارهاي نور پردازي

    40- تغيير شدت نور در محيط

    41- استفاده از نور هاي منطقه اي

    42- بهينه كردن نور براي فضاي خاص   

    43- ايجاد نور هميشگي در محيط

    44- تنظيم نور هاي قيد شده

    45- كنترل نورپردازي در unity

    46- ايجاد هماهنگي بين Object  ها

    47- انعكاس نور از روي ابجكت ها

    48- ايجاد بخار و ذرات معلق در هوا توسط Particle ها

    49- بررسي سيستم  Particle 

    50- تنظيمات ظاهر Particle  ها

    51- بهبود بخشيدن به محيط  توسط Image Effect

    52-تنظيم كيفيت محيط  توسط  Image Effect

    53- اضافه كردن افكت ها به پروژه ها

    54- تصحيح رنگ و تنظيمات افكت ها براي بهبود بازي

    55-تنظيمات صدا به همراه حركت دوربين

    56- اضافه كردن صدا به آبجكت ها

    57-تنظيمات صدا در يك محيط خاص

    58- پياده سازي و تنظيمات صدا با استفاده از Audio mixer

    59- محاسبات صحنه ها توسط Unity

    60- كاهش داده هاي داخل بازي بوسيله Batching 

    61- تنظيمات اندازه و رزوليشن اجسام در ادخل بازي

    62- انتشار دادن بازي

    63- تغيير ساختار بازي  براي اجرا در سيستم هاي مختلف

    64-بهبود فرايند ساخت بازي (ويرايش)

    65-بخش پاياني

    43- ايجاد نور هميشگي در محيط

    44- تنظيم نور هاي قيد شده

    45- كنترل نورپردازي در Unity

    46- ايجاد هماهنگي بين Object ها

    47- انعكاس نور از روي ابجكت ها

    48- ايجاد بخار و ذرات معلق در هوا توسط Particle ها

    49- بررسي سيستم  Particle 

    50- تنظيمات ظاهر Particle ها

    51- بهبود بخشيدن به محيط  توسط Image Effect

    52-تنظيم كيفيت محيط توسط Image Effect

    53- اضافه كردن افكت ها به پروژه ها

    54- تصحيح رنگ و تنظيمات افكت ها براي بهبود بازي

    55-تنظيمات صدا به همراه حركت دوربين

    56- اضافه كردن صدا به آبجكت ها

    57-تنظيمات صدا در يك محيط خاص

    58- پياده سازي وتنظيمات صدا با استفاده ازAudio mixer

    59- محاسبات صحنه ها توسط Unity

    60- كاهش داده هاي داخل بازي بوسيله Batching 

    61- تنظيمات اندازه و رزوليشن اجسام در ادخل بازي

    62- انتشار دادن بازي

    63- تغيير ساختار بازي  براي اجرا در سيستم هاي مختلف

    64-بهبود فرايند ساخت بازي (ويرايش)  

     65-بخش پاياني

قیمت : 32,000 تومان